Inschrijfformulier

Wilt u lid worden? Klik dan hier om het inschrijfformulier te downloaden.

Club- en bondscontributie 2023

Clubcontributie per jaar

Superstar (t/m 6 jaar)

€68,80

Jeugd (t/m 16 jaar)

€103,45

Senioren (vanaf 17 jaar)

€156,25

Senioren (65+ alleen woensdagmiddag)

€5,00* per keer

Bondscontributie per jaar

Basisleden

€20,50

Competitietoeslag jeugd

€57,50

Competitietoeslag senioren

€76,50

Wij hanteren bovenstaande contributietarieven voor al onze leden. De competitietoeslag geldt enkel wanneer u ook in de competitie actief bent. In het voorjaar incasseren wij de helft van de (jaarlijkse) clubcontributie plus de volledige bondscontributie en eventuele competitietoeslag.

In het najaar incasseren wij enkel de helft van de (jaarlijkse) clubcontributie.

Lidmaatschap 65+ tafeltennis

Voor het spelen op de woensdagmiddag berekenen wij 5 euro per keer, deze dient aan de bar voldaan te worden wanneer u komt tafeltennissen. Maximale kosten van het variabel 65+ lidmaatschap zijn de kosten van een volwaardig lidmaatschap.

T.T.V. Huizen clubshirts

Wanneer u competitie speelt of mee doet aan externe toernooien dan bent u verplicht het officiële clubshirt van de T.T.V. Huizen te dragen in combinatie met een zwarte sportbroek. Nieuwprijs voor ons clubshirt is €52,50. U kunt dit shirt echter nu tijdelijk met €25,00 korting aanschaffen in onze kantine voor slechts €27,50. We hebben nog een kleine voorraad nieuwe clubshirts met een verouderd design welke voor trainingsdoeleinden geschikt zijn. Deze zijn voor een kleine prijs verkrijgbaar. Vraag naar de beschikbaarheid en mogelijkheden in onze kantine.

De shirts zijn te verkrijgen via:

Maarten Robbers (jeugd)              tcj@ttvhuizen.nl

Peter Keijer (senioren)         tcs@ttvhuizen.nl

Beëindigen lidmaatschap

Wilt u uw lidmaatschap beëindigen? Dit kan halfjaarlijks op 1 januari en 1 juli. De opzegtermijn is minimaal één maand en kan enkel schriftelijk of via mail. Nu beëindigen? klik hier